piątek, 21 lipca 2017

Wow! Wawrinka ohromil tenisový svet. Tak chcem hrať, odkázala Serena W.

Sociálne siete zaplavili gratulácie od mnohých tenisových osobností.K titulu zablahoželal slávny krajan Roger Federer aj ženská svetová jednotka a víťazka dvojhry Serena Williamsová.

"Takto by som chcela hrať," napísala Američanka, ktorá porazila vo finále Lucie Safarova, na Twitter.

Slová uznania mal pre Wawrinka taktiež Novak Djokovič, ktorý túžil zavŕšiť kariérny grandslam, ale na švajčiarskeho súpera nemal. "Si skvelý šampión s veľkým srdcom," povedal Srb už na kurte pri slávnostnom ceremoniáli, Wawrinka chválil aj potom na tlačovej konferencii.


"Jeho jednoručné bekhend je jeden z najlep� �ích, aké som v tenise videl," vyhlásil prvý hráč rebríčka ATP.

Hoci z moderného tenisu už tento štýl pomaly mizne, pretože obojručný bekhend je jednoduchšie a vlastne aj účinnejšie, Wawrinka ho podobne ako Federer praktizuje.A v nedeľňajšom finále predviedol svoju zbraň vo všetkej dokonalosti.

"Stále som prekvapený z toho, ako som hral. Myslím, že som hral skvele, "uviedol na tlačovej konferencii švajčiarsky šampión. "Novak hral veľmi dobre, ale ja som vedel, čo chcem robiť."

Wawrinka sa víťazstvom zapísal do histórie, pretože ešte nikto nedokázal na Roland Garros zvíťaziť rok potom, čo vypadol v pvním kole. Premiérový titul v Paríži získal v 30 rokoch a 71 dňoch ako tretí najstarší. A rovnako ako pri minuloročnom triumfe na Australian Open porazil dva najvyššie nasadené.

Ďalšie štatistický fakt pripomenula mimo iných tiež Judy Murrayová, matka semifinalistami Andyho a b ývalá britská daviscupový kapitánka.Na Twitter dala fotku, kde vtedy ešte Stanislas Wawrinka s trofejou pre víťaza parížskej juniorky. Po desiatich rokoch ovládol antukový grandslam aj medzi dospelými.

"Miešajú sa vo mne veľa pocitov," priznal Wawrinka novinárom. "Ale nechcel by som porovnávať moje dva grandslamové tituly, tento je pre mňa špeciálny kvôli spôsobu, akým som ukočnil zápas, ako som bol sústredený na každú loptu."

Skúsený Švajčiar prekvapil sám seba aj mnoho expertov. Prekonal problémy v osobnom živote aj pokles formy a počas dvoch týždňov sa v Paríži vyhecovali k životnému turnaji.

Pohár mušketierov mu odovzdával Gustavo Kuerten, čo v sebe malo zvláštnu symboliku.Brazílčan totiž vo finále Roland Garros pred 15 rokmi porazil Švéda Magnusa Normana, súčasného Wawrinkova kouča. Norman navyše zažil ako tréner Robin Soderling ďalšie dve finálové sklamanie.

"Tento titul je pre teba," odkázal mu švajčiarsky zverenec. "Pred zápasom sme si dobre pokecali, cítil som sa uvoľnene, ale pár minút pred štartom som bol nervózny.Našťastie som sa nerozklepal. "

stavkovanie online Wawrinka poskočil na štvrté miesto rebríčka, zase po roku narušil nadvládu" veľkej štvorky "Djokovič, Nadal, Federer a Murray.

"Nie som tak silný ako tí štyria, oni vyhrávajú zakaždým, ale som dostatočne silný, aby som nejaké veľké tituly tiež získal," povedal rodák z Lausanne skromne.

Wawrinka je teraz dvojnásobným grandslamovým šampiónom, olympijským víťazom a vlani pre Švajčiarsko vybojoval vedľa Federera tiež Davisov pohár.

Ako sa to stavky online počúva?

"Je to celkom zvláštne," usmial sa spokojný tenista. "Nikdy som nečakal, že by som sa mohol v kariére dostať ta kto ďaleko."

Nad Wawrinkovými výkony žasne sám Wawrinka.Wow!

stavky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz